Go kväll

Har precis tittat på "Rent hus" på tv 4. Någon som såg det?
Intressant att se hur skitet en del peroner har bakom sina dörrar haha....
MEN jag gjorde misstaget att knapra på ett chips när dom visade toaletten...skulle jag aldrig gjort HAHA.

Just det här programet handlade om en kille i 30års åldern som var arbetslös och ganska ensam.
Hans stora intresse var att sitta vid datorn och skräpet samlade han på hög i lägenheten.
Jag tänkte direkt att detta beteendet beror nog på nått djupare, och VISST hade jag rätt.
Det kom fram att han både hade fobi för att gå utanför dörren och att städa.

Jaja, det slutade iallafall med att han fick både en fin lägenhet, blev rökfri och fick sitt älskade taxi-körkort betalt!
Hoppas verkligen det går bra för den grabben!
Skillnaden på hur han var i början av programet och efteråt, var TOTAL!
Då blir man glad! =)

image594
Älskar den blonda städ-tanten! Hon ÄLSKAR bakterier HAHA

Kommentarer
Postat av: Mariii

oxå bodde han i trollhätttaaaaaaa :o ;)

2008-04-02 @ 22:10:05
URL: http://mariii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0