Hektisk dag igår

blev inget bloggande igår för hade fullt up hela dagen
Och då kan jag tillägga att jag vr vaken från 06.00-01.00.
Men inatt har jag fått rn skönhetsömn på 9 timmar så känner mej utvilad =)

Håret blev jättebra igår hos frisören!
Blev dock inte så ljust som jag tänkt mej, dels för att jag hade så mörkt innan så det skulle bli för stora kontrsater
och dels för attmin underbara frisör Tess tyckte att lite brunguldiga toner passade mina ögom och min hy bättre.
O man litar ju på sin frisör! =)

Hon ville promt behålla min lockar igår, som jag vägrat innan hehe, men igår lyckades hon övertala mej.
Gillade det inte ibörjan men underkvällen vande jag mej.

Idag står dock håret åt ALLA håll hehe...och jag har glömt min PLATTÅNG!
Panik! hehe
Får se hur jag ska lösa detta....

Lägger in en bild sen...men färgen syns bättre sen när jag plattat det så då lägger jag in en ny =)

Vad händer idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0