Vandrhemsskräck

Denna veckan har det hänt en del sjuka saker på "mitt" vandrarhem....

Tänker inte dra allt här, men iallafall så har det bott en pundare där nu i veckan.
Jag tyckte redan från början, innan jag visste detta att han var skum, så både jag och Sandra
höll oss mest på våra rum och försökte undvika honom.

En annan kille som oxå bodde där, berättade iafall för mej sedan att pundaren hade frågat honom om han ville ha
nån drog av han. Sedan kom det mest galna....
Såhär sa han --->>

Pundaren:- Undra vart den där tjejen är? (läs JAG)
Johan:- 
Hon är väll på sitt rum...?
Pundaren:-
ja men man vet ju aldrig om hon ligger styckad under min säng....

Johan blev rejält uppskrämd och gick till sitt rum.
Det ska tillläggas att pundaren oxå berättade att han tagit droger i 30 år och att han såg gubbar utanför sitt fönster varje natt så han valde att hellre gå runt ute om nätterna istället....

Ni kan ju gissa om jag sov mycket den natten! Svar NEJ....=/

image694


Kommentarer
Postat av: mARIII FULLER

ÖH VAH!!????

2008-04-26 @ 01:30:09
URL: http://MARIII.WEBBLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0