1 av 7 av 25

Aldrig någonsin har jag fått så många GRATTIS-hälsningar i December månad som nu.
Man skulle nästan kunna tro att jag bytt födelsedag med någon, men NEJ, jag har bara fått jobb innnan utbildningen är avklarad *bigsmile*
Nu är jag 1 av 7 i min klass som har fått jobb. Aldrig tidigare har så många fått jobb innan utbildningen är klar, sa läraren idag. 7 av 25 med 3 veckor kvar på utbildningen är inte dåligt. Ingen lågkonjuktur här inte. Fast det säger jag bara för att just jag är en av DOM. Förra veckan hade jag typ gett upp...men det är en annan historia det =)

I morgon gör jag min första dag på jobbet.
Undra om jag kommer kunna sova inatt, svar NEJ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det då? Berätta:)

2008-12-04 @ 11:33:58
URL: http://klackklack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0