Jösses!

Kommer in på bloggen efter en "minibloggpause" och möts av värsta reaktionerna på mitt föregånde inlägg. Kolla nedan. Detta var PRECIS det jag ville uppnå med inlägget, REAKTIONER!
Alla har olika åsikter precis som jag har min egen, men just det att folk uppmärksammar ämnet är (om ni ursäktar uttrycket i detta sammanhanget), UNDERBART! Endast genom människors angagemang kan man förändra världen, det är dagens sanning!

Vill gärna komentera denna kommentar nedan...


"Lite dubbelmoral ifall du själv äter kött. Så du menar att det är okej att äta gris, ko, häst, höna - men inte något annat djurkött? Varför, för att katter är söta?
Visst är det hemskt att vissa djur (inte bara katter) dödas på ett grymt sätt, men att förbjuda att äta katt? Då får man förbjuda allt annat djurätande också!" //Anonym

Linda// Själva meningen med inlägget var inte att starta upp en diskussion om "äta eller inte äta kött". Innebörden med innlägget från min sida var att uppmärksamma detta VIDRIGA fruktansvärda sätt att behandla katter i Kina. Vilken religon man än tillhör så är det INTE okej att plåga djur till döds!! Den som kan påstå detta får gärna ge mej ett bra argument till varför man tycker så, för det är något jag verkligen INTE kan förstå. Blir både arg och ledsen när jag läser om sånt här! Även om jag har en förkärlek till katter så tycker jag självklart inte det är okej att plåga någon till döds,vilket djur/människa det än är. Sen kan jag också tillägga att det är gansk tråkigt när någon startar en disskussion, men sedan väljer att vara anonym, menmen... Nu har jag sagt mitt!


Kommentarer
Postat av: elin kindslätt

ah, håller med dej!

2008-12-23 @ 12:31:58
URL: http://elinkindslatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0