Rolig dikt av Jonas Gardell

Som några kanske vet så har jag totalt fastnat för programmet "Stjärnorna på slottet".
Vet inte riktigt varför, men lyckas alltid sätta på tv:n sent om kvällarna precis när det går i repris.
Förra säsongen lyckades jag nästan se alla avsnitt på detta viset, och ja blev beroende =)
Kul att se kända personer berätta om deras fantastiska liv och framgångar, och då menar jag speciellt de äldre stjärnorna.
Kolla in det nångång vettja =)

I första programmet, som jag självklart också lyckades se genom reprisen sent på natten i torsdags, så läste Jonas Gardell en dikt som jag tyckte var både fyndig och rolig.

Kolla in den här ------->>> den så kallade "knulldikten" haha

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1347845


Han är bara för skön den killen, smart och snabbtänkt me =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0