Skärpning

Okej, jag ska skriva om något roligare haha.
Tar åt mej av kritiken att min blogg har varit tråkig dom senatse dagarna =)
Jag skyller på att jag är bottenförkyld och min hjärna inte fungerar.

Denna veckan var sista natten på vandrarhemmet. känns nästan lite sorgligt, hatar när man avslutar saker i sitt liv.
Sandra var jag iafall tvungen o säga hej då till (för alltid?) för hennes man hade gett henne en resa hem till sitt hemland i exeminationspresent, GULLIGT! Därför kommer hon inte nästa vecka =(
Känns som man kommit tjejerna i klassen mycke närmare nu i slutet, tråkigt att skiljas åt!

Nästa vecka blir det iafall klassfest på onsdag och sen avslutning i skolan me smörgåstårta på torsdag.
Blir kul men ändå hemskt!



Sista bilderna på mitt  (stökiga) vandrarhemsrum,
 och inte då minst den underbart sköna sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0