Va händer idag?

Idag ska jag ägna dagen åt att plugga. Har en del kvar att lära mej innan jag har mitt sista "förhör", som jag TROR är nästa vecka. Haha ingen bra kolla nu känner jag.
Känns som man har "lagt ner" skolan nu efter att exeminationsarbetetSkövde Högskola blev avklarat.
Men som sagt, dagen ska gå åt till att plugga, sen får man se vad man hinner med mer.

Säkert får jag sällskap hela dagen av denne unge mannen.
Han älskar när jag sitter och pluggar och han kan springa och hoppa i alla papprena hehe.



Ni får ha en NICE dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha. Ja, jag tänkte inte så mycket på det då men lite tidga är dom. Nä, Sanna sa att det stod på ams men hittade det inte där?

2008-12-01 @ 13:33:53
URL: http://klackklack.blogg.se/
Postat av: Jessica Hallin

Hejsan!

Jag ska börja läsa till tandsköterska i Mariestad i januari.Sökte på tandsköterska+mariestad+blogg så hamnade jag hos dig! Jag skulle vara jättetacksam om du kunde maila mig och berätta lite om hur du har upplevt utbildningen!

2008-12-01 @ 17:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0