Hemma från joggingturen

Ja ni läste rätt, inte varje dag det händer hehe.
Efter en enormt seeeg dag i skolan där man suttit och lyssnat på redovisningar hela dagen, så var det välbehövligt med lite frisk luft. Hitta en jättefin joggingrunda där jag ägnade mej åt att titta på nybyggda villor och designade trädgårdar. KUL=) 
Hitta ett riktigt fint hus som låg aldeles intill vattnet....sååå vill jag bo! Tänk att titta ut varje morgon över sjön och sen när man öppnar balkongdörren så är det bara några meter ner till sin egen lilla strand.
Hittade precis ett sånt hus, MEN jag vill j inte bosätta mej i den här hålan. Tycker om havet mycke bättre! Visst Vänern är stor, men det känns ändå instängt här på nå sätt....

En joggig runda blev det som sagt iafall....det kändes som att det var dags att gå hem när jag fick börja lyssna på ringsignaler i mobilen hehe....inte lagt in så många låtar än =)

Nu ska jag käka tacos som jag gjorde iordning förut....
MEN kom tyvär på att jag glömde osten....alltid nått man glömmer...menmen=)
 

image213

minus osten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0