Hudterapeut

Har helt plötsligt börjat intressera mig för min hud=)
Sanna var på en ansiktsbehandling för ett tag sedan, det var tydligen jätteskönt och intressant.
Jag blev nyfiken, har annars inte varit så intresserad. Mest för att man inte kunnat något om det.

Nu har jag iafall själv bokat en klassisk ansiktsbehandling tills på torsdag.
Ska bli jättekul=)
Man får en hudanalys där man får reda på vad man har för hud och vad för produkter som passar en.
Har alltid tyckt att det vart en stor jungel detta med att välja ansiktskräm.

Här är ett par goda råd:
  1. DET ÄR NU MAN KAN PÅVERKA HUR MAN SER UT LÄNGRE FRAM
  2. Använd alltid en dagkräm med 30spf (solskyddsfaktor) året om.
  3. Tänk på att skadlig strålning utsöndras från datorskärmen.
Har även hittat en kul och intressant utbildning! JA, inte till mej alltså, men tycker Sanna kan gå den=)
Ky Hudterapeut 80poäng.
Läs om den på www.ky.se om du är intresserade. Tycker det verkar jättekul, jag hade gärna gått den själv!

image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0