Snökaos


Idag när jag tittade ut fick jag nästan en chock, D sa att det snöade, men jag kunde aldrig tro att det var så MYCKE!!
Men jag gillar ioförsig snö=)
Men min nästa tanke riktades till marie som jag vet vart ute och kört inatt på jobbet, stackare undrar hur detta har gått?? blir riktigt orolig....

I går såg jag en riktigt bra film...men berättar med om det senare i fimtipset, håll utkik!

Nu hade jag tänkt ta mej en tur med bussen till Torp. fördriva tiden lite tills D kommer hem från jobbet.

Såg dom sökte personal på teamsportia som ska öppna där, SÖK alla som känner sig träffade=)
dom sökte även helg och eftermiddagspersonal...lite sugen....men får tänka över det....

Ni får ha en SNÖIG dag allihop =)
haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0