Sov morgon

skönt att få sovmorgon, vet att det är många som är avundsjuka på mej :)

Pratat med praktik platsen nu....verka helsnurrigt där, men det kanske bara var tillfälligt får man hoppas!
Hon ville iallafall att jag skulle börja klockan 07.00. När jag sa att min buss går hemifrån DÅ och jag inte kan vara där förens vid halv nio, blev hon helt ställd. "jag måste prata med tandläkaren så återkommer jag".
MEN VADDÅ?? Lite förståelse får dom väll ha eller? Är ju bara praktik....skillnad om det hade varit mitt jobb såklart!

Hoppas det löser sig nu...får ju stanna kvar på eftermiddagarna om det är så....
Blir långa dagar....

Nu ska jag snart käka gröt och sen vänta på att klockan blir tolv så jag kan vandra iväg till skolan.
ni får ha en bra dag!


image226
Ankor på vandringa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0