22 år sedan jag föddes


jepp det är det idag....börjar änna få åldersnoja redan nu...trodde det skulle komma först vid 30 och dit är det ju en bit kvar som tur är =)

mamma & pappa hämta mej iafall innne istan förut, men med en BLÅ bil!! kanske ska säga att vi inte har någon blå bil =P

Dom hade iafall hämtat en på provkörning så jag skulle få provköra den, kulkul, en KIA Picanto. Den drar bara 0,5 så den klassas som miljöbil. Kostar 89.990kr HELT NY, och efter ett år får man tillbaka 10.000kr av staten just för att den är en miljöbil. Trodde den kanske skulle vara en "leksaksbil", plastig och högt vägljud i kupen, MEN INTE!!
Den var grym... pappa kanske köper den till mej och min syrra. Men en Svart så den blir lite tuff!=) fanns bara en kvar dock.... men vi får se...har ju våran REX annars så=)

image41

Nä nu ska jag garnera min tårta!

Kommentarer
Postat av: marii

haha läste om den häromdan xD

2008-01-05 @ 18:10:52
URL: http://mariii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0