In till Daniel...

Nu ska jag snart iväg in till daniel...men först upp en sväng och köpa ett par blommor till min kära farmor och sen iväg in te stan och hämta mamma. Vi fick in och rädda hennes Celica förut, då det var översvämning inne istan...
Sen ska jag för en gång skull träna med daniel, snäll som jag är =)
Han tyckte jag behövde röra på mej...kanske sant...men mena han att jag blivit tjock eller?? hehe näää han ville väll bara ha sällskap =P

Har spanat in en mobil jag kanske ska köpa imorrn. Värsta impulsrycket isåfall, men min mobil börjar krångla mer och mer för varje dag som går så behöver verkligen en ny =)
O när jag såg att den fanns i rosa så kunde jag ju inte motså att ÄLSKA den!!!=)
Det där me rosa förstår bara tjejer hähä

Ska leta upp en bild sen och visa...nu måste jag DRAAA!!
Haj på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0