knappt 6 timmar kvar

tills min väckarklocka ringer...jiiippii! haha jag e knäpp som sitter här jag vet, menmen=)
ska lägga mej nu och se på outsiders, skiter i hr trött jag blir imorrn...känns bara skönt att jag fått gjort allt som skulle göras idag!

Lite av det jag hunnit med idag:
- vart med Sanna på överby en snabbis (köpte en mysig tröja me,ajabaja på mej=)
- åkte till Näl, var hos käkirurgen. Spola ur "tanden" o det gick fort och smärtfritt som tur va! Gud hörde min bön!! haha=)
Föresten så tyckte min polare tandläkarn där att jag skulle ha min praktik där, ALDRIG I LIVET SA JAG!
- sen hem hjälpa farmor som hade ont i knät att sopa barr
- plugga som en galning
-skriva arbeten på datorn som en galning
- fira mammas födelsedag, GRATTIS på 52årsdagen!=)

O nu sitter jag här...inte så stressad än då även fast klockan är över tolv...som sagt ska upp snart oxä sätta mej i bilen och köra 14mil...men det får gå som det vill....

Datorn och jag kopplar upp oss på bloggen imorrn efter skolan igen! ni får ha det fint! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0