Min torsdag

I dag börja jag dagen med att znoosa 1 TIMME, de ni =)
Sen snabbt iväg till frissan med syster. Sanna skulle färga håret så Tess tog mej imellan så jag slapp vänta så länge, SNÄLLT=)
Sen gick jag en uppfriskande promenad hem till Marie!
Efter det iväg till Torp, köpte inget, nästan stolt haha
Efter det vleb det handling på COOOOOP och sedan iväg till sjukhuset NÄL i Trollhättan.
Varit där ALDELES FÖR MÅNGA GÅNGER det senaste =S
Sen blev det Max och sedan tänkte vi ta en spinningtur, men det var fullt, aj då....
Blev bio istället eftersom Marie hade en biocheck som snart gick ut.
Så det blev ARN! Riktigt bra faktiskt...lite lång dock så fick ganska ont i röven hehe

Nu har jag precis packat, ska upp tidigt imorrn för vi ska ju iväg till Stockholm ju=)
Ska bli kul! Gå på REA-showen på Hamburger börs på lördag!

Tar med mej datorn upp så imorrn kommer nog lite bilder från östermalmslägenheten =P

image104



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0