Nya vandrarhemmet

Nu ska jag tjöta lite om vandrarhem igen,håll ut hehe.
Har precis checkat in på det nya, orkar inte me kärringen som äger det andra =/
Det sjuka är att hon typ skällde ut Sandra när hon avboka och sa att hon skulle byta ställe.
"hur kan du bara dra ifrån dom andra tjejerna" och"du kan få ett eget rum om du betalar 210kr istället för 160kr"

Till att börja med, VADDÅ DRA IFRÅN DOM ANDRA?? man väljer väll själV vart man vill bo eller? Tönt
och VADDÅ EGET RUM FÖR 210KR?? hon sa ju att det inte fanns några lediga rum....kärring!

Sorry men blir så arg på sånt här!!
Rätt åt henne att hon missar 600kr i veckan!
Vårt nya hem är hur NICE som helst!!=)
Eget rum fick jag som jag ska ha varje vecka, varmt och skönt, stort vardagsrum och nyrenoverat kök! En riktig mysig villa!! Bilen får perfekt parkering inne på tomten oxå=)
Känner mej riktigt som hemma!

Ska fota lite sen så ni får se=)

Tanten som hyr ut ringde nu och sa att jag skulle släppa in en sångkör klockan 19.30, så får man livemusik oxå haha

image180

Kommentarer
Postat av: Mariii

Vad bra att de e bra:)

2008-01-29 @ 18:29:38
URL: http://mariii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0