Sorgligt...

Sitter och fördriver tiden framför youtube.com här nu. Hittat ett par klipp som verkligen berör... ungdomar som gått bort aldeles för tidigt genom olyckshändelser och självmord....

Först uddevallakillen Henrik Jumark. Han hade precis fått sitt körkort, något gick fel och han dog. Hemskt!



Känns konstigt att tänka att denna tjejen är död....


När jag fick höra att Johanna Sällström var död kunde jag inte tro det. Men man vet aldrig när en
deprission kan drabba en människa, den kan drabba även den starkaste. Fråga mej, jag vet! Så håll koll
på era närmaste innan nått sånt här händer, innan det gått för långt! Det finns hjälp att få, även om man kanske inte kan tro det just då när det är som värst!



Kanske borde man uppskatta livet lite mer....tänk på det!

Kommentarer
Postat av: MissMimmi

Usch ja! Jag fick också en chock när Johanna Sällström dog! Jag kan inte titta på wallander-filmerna utan att tänka "hon lever inte idag". :/ kram

2008-01-22 @ 18:23:10
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: empan

Men uscha va sorgligt! :/ men fina tankar håller med dig, man borde ta vara på det man har!

2008-04-07 @ 17:21:29
URL: http://empaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0