Hemtentorna avklarade

Så skönt när mina 2 sista hemtentor äntligen är avklarade!
Nu närmar sig sommarlovet med stormsteg med bara en redovisning kvar.

Blev lite "chockad" över mejsjälv när jag insåg att jag faktikst fattar vad dom menar med dessa meningar nedan HAHA
Från min hemtenta i ortodonti (tandreglering).

  • Distal ocklusion med proklinerad ök-front med horisontell bitning.
  • Distal ocklusion med lingualtippad front.
  • Prenormal ocklusion
Någon som fattar?
Egentligen framstår det ju som rena grekiskan fick jag höra av min syster och hon har nog rätt hehe.
MEN JAG VET =)
Har lärt mej MYCKET även fast man inte märker det själv.


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad härligt det måste kännas!

2008-06-04 @ 18:10:38
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: LINA V.

hih, jo en liten en! ;P

2008-06-04 @ 21:06:36
URL: http://linaveornica.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kinesiska sa jag juh. Stor skillnad :P

2008-06-04 @ 22:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0