Min helg

Tänkte skriva lite kortfattat om min helg.
Har hänt en hel del nämligen, men allt tar jag inte upp här.

Nu börjar äntligen "negern" som jag har inom mej komma fram igen hehe =)
Tillome benen är riktigt härligt bruna, känns underbart!

Fredagen började med att jag hjälpte pappa att sjösätta båten.
Nere vid havet fläcktade det skönt så vi bestämde oss att genast ta premiärturen ut till en holme och sola och bada.
Därefter bar det av till Lysekil med D. Där blev det en pizza och därefter ställde vi oss ute kajen med våra metspö för att fiska makrill. 4 fiskar blev resultatet varav 2 makrillar , weeee =)
Därefter slutade natten på Näl. men mer om det skriver jag inte här....

Lördagen började med att ta igen all förlorad sömn från natten. Därefter åkte vid till stranden och glassade oss i solen.
Sen blev det Lysekil igen där vi träffade D:s föräldrar. Grillade revben, sen iväg och fiska igen.
Denna gången blev resultatet 5 makrillar + en torsk som vi slängde i. Jag har blivit STORFISKARE =)

Vi tolvtiden på kvällen/natten åkte vi därefrån för att sova.
På söndagen var det solning på stranden igen. Blåste dock lite småkyligt.
Eftermiddagen slutade med att Jenni & Adam bjöd på supergod middag.

Nu är frågan, blir det mariestad redan imorrn eller på tisdag?

Det var min helg! =)

Kommentarer
Postat av: Malin

härligt när man får första sommarbrännan=)

2008-06-09 @ 09:50:36
URL: http://minnan.blogg.se/
Postat av: andrea

vad har du annars gjort denna soliga dag? :D

2008-06-09 @ 17:42:51
URL: http://andreaclausen.blogg.se/
Postat av: fanny svarar

hoppas de gör det också då ;D hade de helt underbart ja :)

2008-06-11 @ 13:25:52
URL: http://faannybackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0