Blir så GLAD, operationen klar

Ni är så gulliga alla som önskat mej lycka till idag!
Säkert därför det också gick så BRA!!
Skönt att det är över.

Jag var så nervös i morse så jag MÅDDE ILLA! en stor klump hade jag i magen och jag ville inget hellre än att gå på en annan buss som tog mej hem istället.
Men jag tog mej till grannstaden och satte mej och väntade.
Fick lugnade medel och sedan fick jag lägga mej i ett mörkt rum med någon maskin kopplat till fingret som kontrollera andningen. Där somnade jag.

Sen väckte sköterskan mej och sa att det var dags. Jag kände mej alldeles LUGN.
Amir kom och hälsade och småpratade lite, (världens bästa tandläkare).
Sen satte han igång, tog ett tag men kändes ändå som att det gick lite smidigare än sist.

Sen var det klart och jag fick gå till min säng igen. Gjorde ont då så fick 2 extra värktabletter.
Då stensomnade jag och sov i 2 timmar.
Sen hämtade pappa mej och nu är jag hemma.

Aldeles lugn fortfarande,o ganska trött...men nu börjar också bedövmimgen släppa känner jag så snart dags att ta en värktablett till. Kinden har redan börjat svullna upp.

Det var min dag! Skönt att det är över...får hoppas det inte blir så mycket jobb efteråt som sist bara!

Tack än en gång för alla fina komentarer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0