Dyra räkor

Blev akut sugen på färska räkor förut så jag och D hade tänkt köpa oss ett ungefär ett kilo.
Vi var lite oroliga att räkorna skulle va slut eftersom vi var sent ute, förra helgen tog gubben före mig i kön dom sista nämligen. Så när vi kom fram till fiskbilen och vi såg massa räkor så pusta vi ut.
Jag sa att jag ville ha ett kilo och han tog fram påsen och skulle precis börja lassa i när jag kom på att jag skulle fråga hur mycke dom kosta per kilo.
Tror ni inte han säger 199kr/kilot.!! Jag höll på att svimma!!
NEJ TACK sa jag och gick.
Asså så dyra är bara räkorna på sommaren och på nyårsafton och så vad jag vet så är det inget av det nu.
Skumt!

Blev pizza istället!
Till kvällen blir det chips med dipp, vindruvor och cola. Nyttig dag, NOT!=)

image334

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0