En fråga att fundera över

Hej allihop!
Ingen go natt jag haft inatt. Vaknat flera gånger av att jag haft ont i kinden, och stört mej på varför jag inte tog någon värktablett igår. Osmart! Orkade inte gå upp och ta någon så somnat om och sedan vaknat typ hela natten.
Nu har jag äntligen fått i mej en tablett så smärtan är borta...SKÖNT =)

Har ni tänkt på en sak..
Samma sak som när man vaknar mitt i natten och är kissenödig. Man vet om att man hade somnat så gott om man bara gått upp på toan, MEN istället ligger man kvar och plågas. Så dumt...
någon mer än jag som håller på så? haha tror det är ganska typiskt tjejer...

image456

Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: han tackar så mycket :)
hoppas du får en bra dag :D

2008-03-16 @ 09:47:31
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: teddy

ush så brukar jag också göra. Försöker sova bort kissebegäret... det fungar absolut inte utan man vaknar med sprängfylld blåsa...

2008-03-16 @ 09:54:54
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0