Nu blev jag lite rädd

Hände just något riktigt läskigt här framför datorn!
Helt plötsligt fick jag för mej att jag skulle söka på mitt namn (för-& efternamn) på google.

Det som kommer upp överst på sidan är ------>>

Linda ---------- (efternamnet)
24år från -------- (hemstad) Västra Götalands län
undersköterska

Jag reagerar inte först, då jag bara tänker "OJ, kom jag upp överst på sidan"
Sedan reagerar jag.... "määä, jag är ju inte 24 år och undersköterska, skumt"

Jag klickar på länken och kommer fram till en blogg.
Det var alltså en tjej med exakt samma namn (inte direkt sveriges vanligaste efternamn), i samma stad och 2 år älder än jag, som kom fram överst på sidan när jag sökte på google. Finns väll fler tjejer med samma namn, men lite små läskigt när det kommer upp en exakt från samma lilla stad.

Jag blir nästan mörkrädd!

Kommentarer
Postat av: linda

ha ha coolt. du ska ju bli annan sköterska, så yrket stämmer ju delvis överens oxå. ha ha.. hoppas du har det bra. kramar linda olausson

2008-03-20 @ 22:59:56
Postat av: malin

ja verkligen! men nu har han fått in tekniken så haklappen är nästan ren hehe =)

2008-03-21 @ 09:49:59
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0