Dålig uppdatering idag

´Ska berätta lite kortfattat hur min dag har sett ut...

Jag och Sandra börja dagen med att totalt missa att vi hade sovmorgon en halvtimme,
så det sluta med att vi två + resten av typ halva klassen satt ute i solen 1 timme,
dålig koll hehe

Sen hade vi föreläsning om psykiska sjukdomar, MYCKET INTRESSANT!
Nu förstår man bättre varför det händer alla dessa otäck brott, knivhuggningar mm.

Sen hem i racerbilen min =)

Stanna till på Blomsterlandet och köpte blommor till farfars grav.
Väl hemma njöt jag av farmors goda mat ute i trädgården =)
Därefter greja jag och pappa med våran husvagn som ska ut till försäljning, sorgligt....

Hänt en del idag som ni ser...nu är jag trött så natti på er!
Klickar in en egopic eftersom det blev så mycke text =)

image769

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0