Trädgårdsarbete

Uppe med tuppen idag!
Iafall för att vara lediga dagen =)
Så ledig vet jag egentligen inte om jag är men, har planer för hela dagen.
Här är några:

- Ringa praktikplats
-Gå ner till farmor
-Sätta potatis, beskära rosor, klippa ett par "buskar" i bäcken, fota husvagnen som
ska till försäljning, lägga ut ny jord i rabatten mm.
- hem och duscha fort innan jag och D ger oss iväg i husbilen ut till kusten.
- packa
Första anhalt Fiskebäckkil.


Imorrn blir det sola av! =)
Måste företsen smörja in mej med solskydd redan nu annars blir jag nog bränd när jag ska jobba i trädgården.

image770
farmors trädgård

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg du har!
Jag önskar dig en skön och solig helg! ♥

2008-05-09 @ 09:20:53
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0