Update i lägenhetsflytten

Har varit grymt dålig update här under senaste veckan *skäms*
MEN jag har en bra anledning =)

Jag och Daniel är mitt uppe i våran flytt till våran UNDERBART perfekta lägenhet.
Otroligt kul, men man har i princip inte gjort annat på 5 dagar nu än o bärt flyttkartonger och handlat saker.
Jag klagar inte, eftersom att handla är det roligaste som finns hehe.
Nu börjar vi så smått få ordning på alla prylar så nu känns det mer och mer som vårat hem.
Vi kan fortfarnde knappt fatta att vi fått tag i en sån perfekt lägenhet =)
Så om ni mina trogna läsare bara håller ut i ett par dagar till så lovar jag att det
snart kommer dyka upp ett par smaksiga bilder från placet =)
O de kan ni ju bara inte missa!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: sanna

OMG Can't WAIT :P:P

2009-04-08 @ 23:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0