Begravning av plommonträd

Idag var en sorgens dag!
Dagen började med att mamma sa i telefon att det skett en "naturkatastrof" hemma i trädgården.
Ja, hon sa faktiskt så, så innan hon hunnit få fram vad det gällde han jag ju givetvis hinna tänka
1000 olika hemska saker som hade kunnat skett.
Det som inträffat var däremot inget jag ens skulle kunna fantisera om.
Vårt plommonträd som jag lyckats beskära perfekt i år och som hade den största skörd
jag någonsin sett hade VÄLT!
Fattar ni, VÄLT!
Ja, jag är forfarande chockad typ haha helt galet!
Nu tror jag verkligen de spökar, de mest OTROLIGA sakerna händer verkligen detta året.
Som pappa sa, "ja, det är ju år 2009, inget chockar mej längre"
Haha han har ju nästan rätt.
Ska inte gå in mer på det just nu...kanske i ett senare inlägg.
Så åter till mitt döda plommonträd.....
Ni tror mej säkert inte så därför har jag självklart skaffat bildbevis =)


GAHH mitt perfekta träd är borta. Pappa fick kapa
stammen då det låg ner med en stor rotvälta =(

'
O här ser ni resterna...


Det ni kanske inte ser på de tidigare bilderna är att trädet hade säkert uppemot 1000
perfekta, dock omogna, plommon som jag gått o väntat på
hela sommaren. Jag som älskar plommon =(


Som sagt inget kommer o förvåna mej mer detta året.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0