Fjortisbloggare =100% humor

Såg nog det roligatse ( och pinsamaste) någonsin nu!
HAHA skrattar så jag har ont i magen! =)
Här är ett nytt tillskott av en äckta fjortisbloggare i bloggvärlden.
------->>> http://amandavardet.blogg.se/



Helt otroligt, denna tjejen är seriös till hundra procent!
Jag tänker inte sitta här o klanka ner på henne, MEN undra vad hon tänker om några år
när hon kolar på dessa klipp igen. HAHA detta kallar jag humor =D
Gillar komentarer som "jag ser upp till henne,FETTMYCKE hihi" &
"kors va brun jag e, tycker jag blivit fett blek,men nu så såg jag i kameran att jag blivit lite brun mmmm hihi"


Denna blogg kommer jag absolut kolla in mer på haha...kanske av FEL anledning men skit i de =D

Va tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0