Nya vindjackan från Swedemount

Var på Sportshoppen igår på Tanumstrand.
Har vart där tidigare i sommar och tittat på deras stora sortiment av vindjackor.
Dock tycker jag dom ändå var lite dyra då och eftersom jag vet att dom alltid kör
"halva priset på rea-priset"på hösten så bestämde jag mej för att chansa o vänta.
Det gjorde jag aldelses rätt i för det mesta var kvar och nu fick jag jackan för endast 499kr.
Från början kosta den 2500kr och därefter nedsänkt till 999kr.
Men nu fick jag den alltså för 499kr, bra klipp =)
Jag är supernöjd för den sitter perfekt och nu är jag inte rädd för o gå ut i regnet längre hehe.
Nu ska här ut o promeneras kan jag säga! =)


Första bilden var jag tvungen att ta med blixt så
där blir färgen på jackan lite missvisande...




Bra luva är det med så man kan gå
ute i regnet utan o förstöra frisyren =)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Den var ganska intressant! Vi var typ max tio pers på lektionen men jag antar att det var många krockar för de som inte var där. Du får hålla tummarna att du blir reserv så får du ta platsen bredvid min:) tur för dig då att du fick en av läraren!!

2009-08-30 @ 17:45:20
URL: http://klackklack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0