Hjälp mej i parfymsdjungeln!

Jo det är så att jag hittade en parfym när jag åkta Stena Line till Frdrikshamn för ett par veckor sedan.
Jag blev överförtjust, men glömde lägga på minnet vad den hette.
Nu har jag gett mej ut i parfymdjungeln för att leta reda på den, men kan inte hitta den på
parfym.se eller kicks. Hjälp, någon som har nått bra förslag på nån sida man kan leta på?

Den är ganska ny och är mörkrosa med en rosett på, kanske nån som vet redan nu?
Borde ju inte vara så svår o hitta tycker man....

Svårt o önska sig något i julklapp som man inte vet vad den heter =)
----------------------------------------------------------------------------------------------
Update
Glöm det, jag hittade den efter mycket letande!
Nina Ricci- Ricci ricci


Någon som har doftat på den? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0