Jeans, jeans, jeans

Jag beställde ett par jeans från bubbleroom.se häromdagen för mina julklappspengar.
Idag plinga det till i mobilen och smset kom att jag kunde hämta ut dom, jippi :)
Glädjen blev dock inte långvarig då dom var en storlek för små, men annars jättefina!
Jag valde med flit en storlek mindre eftersom bubbleroom.se själva skrivit att man skulle göra det
eftersom jeansen var väldigt stretchiga. Men nejdå, det blev ju galet, typiskt....
Ska se om min syster kanske vill överta dom istället.
Frågan är nu om jag ska byta till ett par likadana eller om jag ska välja en annan ljusare modell(?)



D.Brand "Sari" & D.Brand "Cali"
Svårt val, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Petra

De mörka är snyggare tycker jag.

2009-12-31 @ 12:09:08
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0