Marie Sernholts hårfärg

Som jag skrivit tidigare så är jag sugen på att förändra min hårfärg.
Man får ju sådana där sug ibland och så kan man inte sluta tänka på det.
Eller är det bara jag? =) hehe

Iallafall så kollade jag ju självklart på melodifestivalen i lördag.
När Marie Sernholt gör sitt framträdande så framför hon inte bara ett klokrent
framträdande, utan hon visar också upp precis den hårfärgen jag har "letat efter" .
Frågan är nu bara hur jag ska förklara detta för frisören så det blir rätt.
Stora I-lands problem jag har fått få halsen hehe.

Checka in detta ---->>>

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, de kan jag allt. Men jag vet inte om det ser så bra ut när jag gör det=)

2009-02-10 @ 11:35:32
URL: http://klackklack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0