Vad händer idag?

Idag är det en sån där dag jag har fullt upp i princip.
Känns bra för jag gillar inte att sitta still =)

  • Käka frukost (självklart med färskpressad apelsinjuice som jag blivit galen i)
  • Städa fågelburen
  • Städa resten av huset
  • Skotta hos farmor (har ju kommit riktigt mycke snö nu, YEY =)
  • Busa med Emil i snön
  • Slänga ihop lite deg till "bruna brödet" o in me det i ugnen innan kl 13.00
  • Plugga matte
  • Iväg till killen
  • Kanske ta mej en powerpromenad om killen ska träna me min syster
OJoj va många punkter det blev, nu blev jag nästan stressad här haha.
Får se hur det blir med träningen. Denna veckan har jag tränat 1 spinningpass, dubbelpass i medel gympa och ett pulspass + 15 minuters powerwalk i snön efter det. Har blivit en riktig träningsnarkoman känns det som, men det är ju så KUL! =) Så får se om jag kan hålla mej idag eller om jag tar mej en powerwalk som sagt.
Känner mej dock ganska trött i kroppen idag känner jag....


Visst blir man glad av tulpaner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0