Jeansköp

Hitta ett par underbara jeans på Gina häromdagen.
Som många vet så har jag ju en förkärlek till ljusa jeans, så blev förälskad direkt när jag såg dom =)
Satt perfekt gjorde dom med!
Det värsta är att jag väll egntligen inte hade råd med dom just nu,
MEN perfekta jeans växer inte på träd, så jag vet inte om jag kan med att lämna tillbaka dom.
Svårt läge, men antar att jag redan bestämde mej då jag valde att köpa dom....

Blir supersnygga till våren till en skinjacka och ett par ballerinaskor tror jag =)



Älskar slitningarna fram =)

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

vad kul att du är med å tävlar gumman :) Snygga jeans

2009-01-27 @ 13:02:18
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0