Nyttig dag + shopping

Idag har jag haft en såndär nyttig dag där man fått gjort mycke saker.
Börja dagen med att gå på en cellprovtagning, mindre roligt men ändå nått som måste göras.
Efter det begav jag mej till blodcentralen för att lämna blod.
Mycket trevlig personal ,måste jag säga och jag fick med mej ännu en mugg hem till samlingen =)
Sen blev det raka vägen upp till vägledningscentrum för att få tag i lite nyttig info om utbildnigar mm.
Påvägen till bussen råka jag springa på den här läckra klänningen som jag inte kunde motstå!
Nu fick jag helt plötsligt en kraftig längtan efter våren =)
Nu ska jag sätta igång och plugga psykologi, fullt upp som vanligt kan man säga....


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter ju bra? Ska dit imorgon så det blir klart nån gång=)

2009-01-19 @ 22:09:35
URL: http://klackklack.blogg.se/
Postat av: David

En sådan klänning har min mamma också, hon är född 1960 :) :D

2009-01-29 @ 13:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0