Tv-kväll

Tisdagskvällar är en höjdpunkt i veckan, vet nu varför?
Jo en bra tv-kväll med mina favvoritprogram.
Topmodell och Shear genius

Har ni inte sett Shear genius någongång och om ni är intresserade av hår, så ska ni absolut kolla in det.
En tävling där ett antal frisörer helt enkelt ska tävla i att göra olika klippningar och färgningar på kunder.
Helt i min smak, massa bra tips får man med =)
Synd bara att det går samtidigt som Topmodell, alltså klockan 20.00 fast på kanal 5.
Får bli till att spela in ett av progarmmen.



Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Hihi detsamma detsamma :)

2009-01-27 @ 21:25:36
URL: http://lindamariiie.blogg.se/
Postat av: David

Något du inte visste om mig, tänker jag här avslöja för första gången i mitt liv faktiskt.

Jag har dejtat en tjej i topmodell i över ett halvår. Det kluriga med det här är att jag kan tyvärr inte berätta vem det är, bara att hon inte är mörk :)

2009-01-29 @ 13:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0