Två beställningar

Jag har fått två beställningar på blomsterarrangemang till Restaurang Herrestad.
Fixa dom idag, SÅ ROLIGT! =)
Var en del pyssel med att hitta allt jag ville ha, men resultatet blev riktigt bra tillslut.
Kul när man får göra dyra och maffiga arrangemang!
480 kr styck gick beställning på och det skulle vara till en kille och en tjej, roligt roligt, skönt att få vara lite kreativ upp i all matematik & kemiläsning.

Tog lite kort me mobilkameran när jag pysslade förut idag, dålig kvalitet dock.
Färdiga resultatet kommer i början av nästa vecka då jag gör klart dom, så kika in då =)

Before...

Halvfärdiga...men själva modellen ser ni, bara en del
finjusteringar plus cellofanen kvar....




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir ju jättefint=D

2009-01-24 @ 19:19:29
URL: http://klackklack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0