Planerna gick i stöpet

Har fått reda på hur det gått för mina ansökningar till högskolan nu.
Det var inget positivt....som allt annat detta året....=(
I Göteborg, som jag ioförsej redan visste att jag inte skulle komma in, kom jag på reservplats 823!
Haha lycka till kan man säga =P

Men det som var mer tråkigt var att jag hamna på reservplats 50 i Trollhättan, där jag
ju så gärna ville börja till hösten. Jag själv har väll i princip gett upp hoppet,
men jag har ändå fått höra att det kan vara positivt då väldigt många sållas bort vid första antagningen.
En bekant kom in på sitt program då hon som mej hamnade på reservplats 50.
Så kanske finns en ynka liten liten chans....kanske....

Jaja, bara o ta nya tag....inte för jag vet va det skulle vara, men man får väll ge sig ut i arbetsmarknadsjungeln antar jag.
Man måste ju försöka tänka positivt!
Nu väntar jag bara på att solen ska sticka fram igen så man kan slappna av och njuta av sommaren istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0