Lite av min midsommar

Min midsommar blev relativt lugn med tillsammans med min kära familj. Planerna var många från början bla. midsommarfest på bakgården eller resa iväg med husbilen, men som sagt den sluta hemma mycket pga av vädret.

Midsommarmiddagen inleddes iafall med den vanliga midsommardrinken ----->>


Min blev dock alkoholfri eftersom jag för en gångs skull
var chaufför....


Jag var dock lika glad för det....o det var daniel med =)


Sillen och maten kom fram på bordet....gottgott var det minnsann!


Glad midsommar på er!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh, mysigt det såg ut:) nä, dom ska få stå i garderoben lite till:D

2009-06-22 @ 22:10:07
URL: http://klackklack.blogg.se/
Postat av: Sanna

haha kul att jag fick va med :P fast de va nog snällt av dej ändå för jag va sliiiiiten på dom korten :P

2009-06-23 @ 00:40:10
Postat av: Cecilia

Mja... Det är extra. Inte alls mycket att jobba men roligt känns det allt:)hur går det för dig då?

2009-06-23 @ 23:14:57
URL: http://klackklack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0