Sommarjobb

Jag har sökt och sökt sommarjobb men inte hört nått ifrån någon.
Vet inte om dom bara är sega med att ta tag i ansökningarna, eller om det helt enkelt inte blivit något för mej.
Man börjar tappa hoppet....
MEN så fick jag den lysande iden att ringa mitt sommarjobb jag hade förra året!
Och det lät ju nästan för bra för att vara sant för dom behövde personal och ville framförallt gärna
ha tillbaka dom de hade förra året, alltså inlusive MEJ =)
Nu känns det mycke bättre, även fast jag inte fått jobbet än så lät det ju iafall lovande.

Nu ska jag snart till skolan  och därefter ska jag puscha mej igenom ett spinningpass.
Kan undra hur det ska gå för jag har tappat all min energi och träningsmotivation.
Men det löser sig =)



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha men jag tränar ju aldrig! Kul med jobbet=) vart jobbade du då?

2009-03-31 @ 12:48:10
URL: http://klackklack.blogg.se/
Postat av: sanna

2009-03-31 @ 22:58:31
Postat av: elin kindslätt

heej där, vart jobbade du förra sommaren?

2009-04-02 @ 18:12:41
URL: http://elinkindslatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0