Träningen som var...

Förra veckan blev visst extrem om man talar om min träning.

Måndag: Dubbelpass ---> Core + medelpuls gympa
Tisdag: uppehåll pga tenta
Onsdag: Ett riktigt hårt medelpass styrka
Torsdag: Dubbelpass ---> core + medelpuls
Fredag: Pulspass
Lördag: Powerwalk "Egonspåret" 4 km + 1 km till spåret
Söndag: "Egonspåret" + medelpulsträning på eftermiddagen

I dag måndag har det blivit ett välförtjänt uppehåll och det blir det nog även imorgon. Känner att
det nog blev lite för chockartat för kroppen de där, man måste ju vila nånggång :)

Nu ska jag plugga inför provet jag har imorgon på Njurar, hjärta, andning, cirkulation.
De ni =)


Kommentarer
Postat av: sanna

träningsfreak

2009-03-23 @ 23:00:53
Postat av: c

Haha! Jag vet inte men lite fräckt blev det allt=)

2009-03-26 @ 10:37:50
URL: http://klackklack.blogg.se/
Postat av: elin kindslätt

skönt att vara igång med träningen ändå! jag skulle verkligen behöva börja jag me!

2009-03-28 @ 23:46:48
URL: http://elinkindslatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0