50% på Duka-shopping

Ja nu är det ännu en affär som gått i konkurs, tycker detta är helt otroligt, nu börjar det gå för långt.
Menmen, finns väll ingenting o göra, bara o vänta ut tiden tills det kommer bättre tider antar jag.
MEN något positivt var ju aiafall att man kunde shoppa loss ordentligt, till bra priser =)


6 vinglas, 2 höganäs frukostskålar, 1 höganäs salladskål, 2 tekoppar.
I LOVE THEM! =)


Nu är det en fröjd att äta frukost på morgonen, lyxigt lyxigt!


O äntligen fick jag mina vinglas som jag gått o trånat efter i
ett par veckor nu =)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rättelse: Duka har inte gått i konkurs utan har bara blivit uppköpta av ett annat företag.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kopparna är superfina:) ja, du får komma på en paninifika snart=)!

2009-05-14 @ 21:31:42
URL: http://klackklack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0