Adventspyssel

Har adventspysslat en hel del under den senaste veckan, KUL! =)
Specielt kul när man firar jul för första gången i lägenheten så man
får tänka till lite och skaffa sig en o annan ny inredningspryl med.
Fotade en del av mina skapelser.

Här är mitt köksfönster, blev inspererat av gamaldags jul här.


såg nu att jag nog ska flytta undan servetthållaren med
ankorna på, passade inte riktigt in...



Våran mini julbock och en vit julstjärna i
en riktigt snygg kruka jag fynda för 25kr =)



Glittriga stjärnor av sisal hängde jag upp
i fönstrena för att utnyttja hela fönstret.


Sammanfattning: Supernöjd!

Next....vardagsrummet
Kommer när jag fått upp lite mer julpynt + gran närmare jul=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0