Bruten nagel & utläst bok

Nu hände det som jag aldrig trodde skulle hända....jag bröt min nagel GAAAH!
Haha nä så dramatiskt var det egentligen inte, men ska försöka fixa till den för det känns
så skönt att ha långa naglar =)


Sen har jag läst ut en bok rekordsnabbt med.
Det kan ju bara betyden en sak....den var grymt bra!
Rekomenderas starkt då den var så spännade och fängslande att jag läste ut den på 4 dagar/kvällar.
LÄS,LÄS,LÄS! =)

Nä nu ska jag välja mellan att se på "The Hills" eller plugga

företagsekonomi....Svårt val men ändå lätt =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, tack för din kommentar förut om linserna :) Hm okej bra då är det inte bara jag som varit överdrivet känslig... Kanske borde gå och göra ett syntest istället och köpa linserna via den vägen :)



Tack för din kommentar som sagt!

Kram

2009-10-14 @ 21:52:47
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Jessica

OJ! Ber om ursäkt, det ovan skulle inte gått till dig utan till en annnan. Sorry!



Du frågade ju vilket jobb jag jhobbbar på, sorry att jag är så virrig nu hehe.. Men jag jobbar på ett IT företag som konsultkoordinator, vilket innebär att jag ser till att konsulterna kommer ut på rätt uppdrag och massa annat gällande det :)



Kram!

2009-10-14 @ 21:54:54
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0