ger upp!

Asså jag har bloggat i 3 dagar å nu blir jag tokig. har verkligen inget temperament hahah satt och skrev ett låååååååååååångt inlägg, jättefint, om mej och min syster Linda. Frid och fröjd var allt och riktigt stolt över vad jag lyckats prestera! Tänkte att nu blir Linda stolt när hon kommer hem från turkisshhh och ser vad jag gjort :)
But nooo.......  när jag tillslut ska lägga upp en bild (som då var själva huvudgrejen med hela inlägget!!) Så ska det ju självklart inte funka!
Så nu blev det detta inlägget istället! haha SURT!

Men men back on track imorn igen med förhoppningsvis lite grymmare fantasi!

So loooong!

Såhär kul hade jag en partykväll i somras! :)
(Ser ni förrästen att söta Cicci (klackklack.blogg.se) brevid mej:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag bara undrar om din blogg också är seg idag? kramar

2009-10-20 @ 22:50:43
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe... Snällt att du länkar till min blogg:) fast den är ju så gott som nerlagd numera.

2009-10-21 @ 16:35:44
URL: http://klackklack.blogg.se/
Postat av: Erica

Okej tack så mkt för all info om natur b:)

jag ska läsa natur och kaaanske matte B eftersom jag vill komma in på en utbildning, medicinsk fotterapeut. och efter det vidareutbilda mig och tillslut starta eget=)



åå tråkigt med inlägget, vet hur de är, föööörrbannad blir man!

2009-10-21 @ 20:25:05
URL: http://nosecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0