Vad händer idag?

Jo det ska jag tala om för er.
Först blir det att sätta sig och plugga inför provet nästa vecka.
Efter det ska jag åka till min farfars grav och plantera ett par ljung.
Next, plocka ihop mina 3 outfits som jag ska ha på min fotografering på söndag.
(berättar mer i ett senare inlägg...)
Sen bär det av in till stan till min sjuka älskling...hoppas han mår bättre idag!
Får pyssla om han lite, fast på behörigt avstånd, jag vill inte bli sjuk tack.
Sen bär det av till VBG och kola på min första bandymatch, intressant =)

Det var min dag i korthet.
Skönt med fredag!!


Kommentarer
Postat av: nina

sv; ja visst var den snygg=)

2009-10-09 @ 10:46:13
URL: http://litenniniz.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

haha ja verkligen! täbker inte på hur fort håret växer fösen man ser utväxten haha! trevlig fredag..hoppas du slapp bli sjuk o matchen gick bra!

2009-10-09 @ 22:59:06
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0