Vart på biblioteket

Jag tog mej kraft och vandrade iväg de få metrarna till biblioteket för o låna några böcker inför resan.
Läser en bok nu av Karin Alvtegen - Svek, som är riktigt bra!
Kollade därför om det fanns fler böcker av henne och det fanns det, jippi =)
Tyvär fanns dom bara utgivna under kategorin "STOR STIL", så det kommer ju bli en upplevelse haha.
(kolla här nedan)
Hittade även "Emma Mias dotter", nivet fortsättningen på Asyl & Gömda böckerna.
Och sen även fortsättningen på "Den tusende gången" en ganska hemsk självbiografi.
Har man läst första vill man ju läsa andra boken med.
En riktigt bra "fångst" för o va från biblioteket tycker jag =)


o clementinerna fick jag tag på med =)


LITE större text i den ena boken kan man
väll säga haha

Kommentarer
Postat av: nina

sv; japp jag vet det är hur gott som helst=)

2009-10-13 @ 16:55:46
URL: http://litenniniz.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

har faktiskt inte provat id än, men sheercover har ju patent på sina "naturliga ingedienser", tycker absolut du ska testa det :) o har de kommit en till från dom gömda-böckerna :O måste ja läsa med!

2009-10-13 @ 18:41:20
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0