"E de fest eller e de fest!?"

Fy fan rent ut sagt!!!
Kom hem från Göteborg o var ganska trötta båda två så tanken var att bädda ner sig i sängen.
MEN det blev inte riktigt så för möts av hög musik och MINST 50 fulla 18åringar som skriker
och sjunger "bira bira bärs bärs" runt om våran lägenhet. JIPPIE!
Det är vår nyinflyttade granne som annars verkar ganska blyg och tyslåten som dragit hit alla Uddevallas 18åringar till våran annars så lugna och mysiga bakgård. Klockan är ju bara elva än så länga så
jag antar man inte kan klaga ännu...men FAN va störande!!!
Undra hur många av mina planteringar som är hela imorrn, kan ju gissa på högst 1.
Frågan är har jag blivit gammal och gaggig som klagar, eller är detta en ganska så rejält överdriven fest där killen har tappat kontrollen?
 
Nu var det precis en som gick utan för fönstert o sa "FYFAN VA MYCKE FOLK"
NÄHÄ säger du det?

Nä nu drar vi härifrån o köper lite mat på MC och vilar öronan lite från allt skrik.....


Kommentarer
Postat av: birgitta

Halloj! Såg din kommentar på min blogg ang staffevalpar! Det är staffordshire bullterrier-valpar som väntas och det är bara att du mailar eller ringer mig 0552-12212 (säkrast vid 17-tiden)så får du veta mera!(Trevlig blogg du hade!!!!)Ha det!

2009-09-20 @ 21:06:42
URL: http://www.toughnstaff.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0