Ulf Larsson har lämnat oss

Idag klockan 6.00 på morgonen satt jag i bilen efter att ha kört in mamma till bussen mot Gbg.
Jag lyssnade på radion då nyheter inleds med att dom säger:
"Skådespelaren Ulf Larsson har avlidit i en ålder av 53 år.
Han hittades avliden av sin sambo igår kväll"
Jag hör mejsjälv utbrista " VAAA!?!" i bilen och blir faktiskt illa berörd.
Han var ju en såndär mysfarbror som alltid har funnits där och kikat igenom tv-rutan inemellanåt.
Ännu en gång detta året förbannar jag mejsjälv för att inte uppskatta och värdesätta personer man tycker om,
förens det är försent. Senast var det Michael Jackson som jag egentligen alltid tycket om, men som
jag inte reflekterat över förens han dog.
Det är helt enkelt förbaskat sorgligt när allt för unga personer ryckts bort!

Såhär kommer jag minnas Uffe RIP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0